گرم دارو

قالب سبز


وبلاگ شخصی علیرضا عبدی
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهداشت در اسلام ... و آدرس alirezaaas69.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







روستای گرم دارو یکی از روستای بخش شوسف شهرستان نهبندان است که حدود 140 کیلو متر با مرکز شهرستان یعنی نهبندان و 85 کیلومتر با شهر سربیشه فاصله دارد.این روستا از شرق به درح و از شمال به روستای نازدشت که از روستاهای شهرستان سربیشه هستند وصل می شود. گرم دارو منطقه ای عشایری است که دارای چندین نقطه به نام های سرشکان،هنگر، نیزگان و چاه بوناک است.

شناسنامه محل : این منطقه در گذشته 60 خانوار داشته که خیلی از آنها به علت نبود برق ،جاده و امکانات به روستا های اطراف کوچ کرده اند  ولی در حال حاضر دارای 7 خانوار و 38  نفر است .مردم این روستا همگی مسلمان و مذهب آنها شیعه است.مردم این منطقه 2 گروه هستند که یک گروه از طایفه بهلولی و گروه دیگر را کوه بارونی می گویند.

وجه تسمیه : این روستا را به علت اینکه در سال های قبل دارای آبگرمی بوده که خواص دارویی زیادی داشته و مردم از روستاهای اطراف به آنجا می آمدند را گرم دارو می نامند.

[ چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, ] [ 8:55 ] [ علیرضا عبدی ]

درباره وبلاگ

این وبلاگ متعلق به علیرضا عبدی فرهنگي شاغل در نهبندان مي باشد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 7995
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1